пʼятниця, 5 січня 2018 р.

Запрошення до гри.

Запрошення до гри

Запрошуємо учнів разом з батьками взяти участь у інтернет грі КРОКС - родина .


Що це дасть учням ? У матеріальному плані нічого. А так – наводжу відгук наших учениць про участь у подібному конкурсі ( але не КРОКС)   Текст
 Анастасія.  Мої однокласники раніше грали в інтернет грі і у них була маса вражень. І мені було прикро, що я не граю. Коли надійшла пропозиція зіграти у цьому році – я не вагалася.  Такі змагання дуже допомагають у навчанні. Я дізналася багато цікавого. А найголовніше про себе – слабкі та сильні сторони. Весь час відчувала відповідальність за дії команди. Без сумнівів знаю, знання та навички мені обов’язково знадобляться.  На початку , після перших турів , я приходила додому як «вичавлений лимон».  Переживала моменти гри і з нетерпінням чекала наступного туру. Гра вплинула на мій характер – я стала біль зібраною та терплячою, витривалою, навчилася виділяти головне.

Дарина  Я у класі нова людина і від однокласників дізналася про гру. Мені також захотілося взяти участь у грі. І я попросила включити мене до команди і мене прийняли. Я ні разу не пожалкувала, що взяла участь у грі. Участь у грі збагатила мене безцінною інформацією , особливо пов’язана з історією, ( я планую навчатися на історика в університеті) .  Під час проходження ЗНО було немало запитань з гри і я відчувала себе більш впевненою. Своїм друзям я б порадила брати участь у подібних змаганнях. Бо не можна передати ті позитивні емоції словами від знаходження правильних відповідей та успіхів команди. Дуже важливий командний дух, коли ми разом , то можемо зробити й неможливе.  Не варто боятися невдач, вони тільки загартовують.

Марина. Що для мене участь в інтернет інтелектуальних іграх ?  Таке запитання ставила я собі, друзі, знайомі . Мої однокласники грали вже два роки і мене це не стосувалося. А у цьому році мені запропонували самій зіграти. Особливого бажання грати не було, але від пропозиції дипломатично вирішила не відмовлятися. Перший тур гри – це було щось нове, не зовсім зрозуміле, але далі …  Ти підхоплюєш кураж, відбувається викид адреналіну, жага перемоги. Кожна перемога чи невдача примушують тримати себе в тонусі, не розслаблятися. Ти намагаєшся вихопити перемогу з рук суперників, які самі намагаються перемогти. Що це дало особисто мені ? Це знання , те що раніше було невідоме або маловідоме. По друге – бажання бути попереду і для мене це вагомо. По третє – робота у команді , вміння налагоджувати стосунки, навички самодисципліни , відповідальності , уміння концентруватися у необхідний момент.  Спробуйте і Ви, Вам повинно також сподобатися.  Для мене це були нові відчуття та досвід  . Все це стало для мене одкровенням у моєму житті.

 Звичайно є відгуки і від хлопців, але вони більш інформативні та менш емоційні.
                                                               

 Ми якось звикли, що повинно бути положення про змагання затверджене в високих інстанціях. Але проходження таких офіційних кіл відкладе проведення гри на невизначений час. Тому без офіціозу і для власної користі. Для команд учасниць буде електронний варіант відзнаки ( грамоти, диплома чи подяки).
З повагою  О.Г. Татаринов

Кожен з батьків бажає, щоб його діти стали освіченими та всебічно розвиненими. Але , щоб цього досягнути, варто докласти зусиль, як учням так і їх батькам. Я пропоную усім бажаючим випробувати свої сили у інтернет грі КРОКС-родина.
Гра командна, склад команди не регламентований. Я пропоную за основу взяти сім’ю: учня та його батьків , які будуть грати разом. До команди може долучитися інша родина чи учні з інших родин, сусіди.
Познайомитися зі змістом запитань та перебігом попередньої гри можна на блозі krosvord-ukraina.blogspot.com

Подати заявку на участь можна не пізніше ніж 20.00 29 січня 2018 року. 
В заявці вказати : назву команди , ПІ капітана. школу та клас + назву населеного пункту. 

блог
електронна адреса

українська мова
kroks-rodyna.blogspot.com
dnipro1956@gmail.com

російська мова
kroks-sem-ya.blogspot.com
kfylfhm@i.ua


Гра проходитиме синхронно : українською та російською мовами. Запитання будуть однаковими у переважній більшості конкурсів.
Перелік конкурсів у грі та дати оприлюднення запитань
Конкурси та дати у грі КРОКС-родина

Кросворд заяв
01.02






1
Кросворд роз
08.02
5
Україна
22.02
9
Школа
09.03
2
Окомір
13.02
6
Мистецтво
27.02
10
Пантоміма
13.03
3
Оракул
15.02
7
Спорт
01.03
11
Сюрприз
15.03
4
Кросворд скл
20.02
8
Музика
06.03
12
Поети
20.03










1 лютого на блозі буде кросворд-заявка. Відповіді на цей кросворд не будуть перевірятися, але за наявність відповіді кожна команда отримає 3 бали. Але участь у цьому конкурсі допоможе Вам вирішити технічні питання участі у грі.

1 коментар: